неделя, 1 октомври 2017 г.

Веган, сурови десертни блокчета


С цената на жестоко срязан с пасатора пръст и помощта на мъжът ми успях да направя този иначе толкова лесен и полезен десерт. Да, явно вчера не ми беше ден....Една уникално лесна иначе рецепта се превърна в истинско предизвикателство за мен, тъй като се оказа, че за да смеля фурми, макар и предварително накиснати ми трябва мощен блендер. След като разбрах, че с моя няма да стане реших да ги смеля с пасатора. Всичко си беше наред, докато Блонди не реши да почити залепналите фурми от ножа на пасатора, докато той е включен и пръста й е на копчето за пускане...Можете да си представите от там нататък какво се случи.
Както и да е. всичко мина добре след като мъжът ми ми оказа първа помощ. Резултатът са едни божествено вкусни, полезни веган десертни блокчета.


Необходими продукти за около 28 квадратни блокчета с размер около 5 см всяко:


Общо време за приготвяне: 60 мин 
Време за печене:
30 мин за накисване на ядките 
Необходим бюджет за рецептата: около 12 -15лв

500 гр фурми без костилка
300 гр микс сурови ядки
50 гр суров, белен слънчоглед
кокосови стърготини на око
чия на око
1 с.л фъстъчено масло ( може да е с какаово или кокосово )

Начин на приготвяне


Накисвате фурмите и микса от суровите ядки за около 30 мин да омекнат. Смилат се в блендер и се омесват с останалите продукти ( белен слънчоглед, чия, кокосови стърготини, фъстъчено масло ). Тази смес разстилате на хартия за печене и прибирате във фризер за една нощ. После нарязвате на квадратчета, фолирате всяко и прибирате в хладилник. Така ще си имате здравословна закуска за поне една седмица





Няма коментари:

Публикуване на коментар