събота, 10 февруари 2018 г.

Бисквитена торта с маскарпоне и “Нутела“


Съботно ми е, едно такова мързеливо...Реших да спретна една торта, която от доста време ми се мярка в нета. Лесна е, изглежда вкусно а и нямам как да стане грешка с “Нутела“ бисквити и маскарпоне...Просто класика!

Общо време за приготвяне: 20 минВреме за печене: охлаждане в хладилник: 4-12 чНеобходим бюджет за рецептата: около 8 лв


Необходими продукти:


  • 1 пакет бисквити „Закуска„ - бели
  • 200 гр маскарпоне
  • 400 гр заквасена сметана - аз използвах „Бор-Чвор„
  • пудра захар на вкус
  • 50-80 мл прясно мляко за потапяне на бисквитите
  • 100-150 гр течен шоколад- аз използвах “Нутела„
  • 1 ванилия на прах или няколко капки есенция


Начин на приготвяне:

Не знам дали има какво да обяснявам. Рецептата за тази разкошна торта е толкова лесна, че дори ми е малко смешно да описвам приготвянето й, но все пак е редно:



Смесваме си маскарпонето, пудрата захар и заквасената сметана, ванилията и бъркаме до получаване на гладка хомогенна смес. Редим потопените в млякото бисквити и разпределяме крема м/у редовете с бисквити, като на всеки ред слагаме течен шоколад и разнасяме с дървен шиш за да се смеси с крема. 
Оставяме тортата да се охлади и омекне поне за 4 ч в хладилник .
Красива е ефектна и сравнително евтина.








Няма коментари:

Публикуване на коментар